Maximal
performance

Maximální
výkonnost

Rozvoj maximální výkonnosti by měl být v čele zájmů profesionálních sportovců (od týmových sportů, až po ty bojové), mužů ve zbrani (vojáků, hasičů, policistů a speciálních jednotek) a obecně všech, kteří se ztotožňují s filozofií Performance training o neustálém překonávání vlastních limitů.

Všech, kteří chtějí podávat maximální výkon kdykoliv a kdekoliv, bez ohledu na to zda v posilovně, na hřišti nebo na bojišti. A o tom je Maximal performance specializace.

  • 1. MĚSÍC
    Rovnýma nohama skočíme do velice pokročilého silového tréninku, zaměření bude na posterior chain a svalovou adaptaci.
  • 2. MĚSÍC
    Fáze bude postavena na výkonnostním silovém tréninku a plyometrii, prim zde hrají tlakové cviky a zdraví ramene.
  • 3. MĚSÍC
    Ke slovu přicházejí balistické cviky, zaměření na dřep a zdraví kolene. Dozvíte se více o ranní rutině nebo stimulantech.

Pro koho je
tato specializace
určena?

Maximal performance specializaci potom doporučuji zařadit, pokud máte jeden nebo více z následujících cílů:

  • Snaha být všestranně výkonný a připravený na cokoliv, ať již v posilovně, při sportu nebo v boji.
  • Zlepšení sprintu/rychlosti, výšky a délky skoku, vrhu nebo úderu.
  • Budování silové (např. sprint), svalové (např. MMA) nebo metabolické (např. fotbal, florbal) vytrvalosti.
  • Tvorba dynamické síly (vzpírání) nebo budování schopnosti ovládat vlastní tělo v prostoru (silová gymnastika).
  • Propojení různých silových sportů nejprve v rámci fází, následně tréninků a nakonec i komplexů.
  • Prevence vzniku zranění, zejména kolene a ramene.
  • Budování strukturní rovnováhy – zbavování se špatných pohybových vzorců.

 

Co všechno Vám
specializace nabídne?

Věda o tréninku

Věda o tréninku

Trénink oproštěný od mýtů, postavený na vědeckých základech.
Dlouhodobý progress

Dlouhodobý progress

12 kompletně nových tréninkových fází, každá na 4 týdny.
Doplňující články

Doplňující články

Každý měsíc série článků, které Vám pomohou z tréninku vytěžit maximum.

Nové technické standardy

Databáze všech použitých cviků s jejich popisy a videi.
Nové technické standardy

Vědecký přístup

Studiemi podložené stravovací a suplementační doporučení.
Vědecký přístup

Součást odboje

Stanete se součástí rozsáhlé komunity podobně smýšlejících lidí.
Součást odboje

JSI PŘIPRAVEN
VYDAT SE NA TUTO CESTU?

Nezávazně se zaregistruj a prohlédni si, jak nový systém vypadá. Získáš detailní popisy jednotlivých specializací a aktuality zdarma!
zaregistrovat se